søndag 28. oktober 2012

Symysterium


Ja så har vi fått vinteren på besøk. Det kom 17 cm en dag, men vi får tru det ikke blir liggende så lenge. (Godt at ikke sønnen min leser dette, for han ønsker seg myyye snø. Freestyle....). Godt vi er forskjellige.

Jeg har såvidt begynt å tenke på julegaver, men vi får se hva det blir tid til. Det skal jo være kos også. Men da kan jeg jo ikke legge de ut her. Ihvertfall ikke før etter jul.

Idag har jeg sydd litt på ett symysterium som jeg fant hos benteshobbyrom.blogspot.no. Som vanlig var hele mysteriet over da jeg fikk tid til å sy det, men gøy allikevel å prøve noe nytt. Det blei en kjekk sak til å ha vaskeservietter i. Skal prøve meg igjen en annen gang og.

Jeg er så glad for at det er mange flotte blogger rundt omkring som vi kan få inspirasjon av. Og alle koselige kommentarer på min blogg som varmer så godt. Det er det som gjør at jeg fortsatt blogger i vei.

Ha en strålende uke!

3 kommentarer:

  1. Hei ingunn! Denne har eg også tenkt på men ikkje kome så langt...kanskje seinare ;) Idag er me nett attkomne frå Gran Canaria - så no og framover er det fullt fokus på SØM ;o)) Har mykje som skal gjerast klart for julemessa ... *lite sukk* ;o) klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Ja den smarte boksen har eg også tenkt å sy en eller annen gang,ja så var det kor eg har lagt mønsteret eg skriver ut hele tiden.Har faktisk ryddet i mine papirer nylig,men glemmer så fort,uff,det blir et fela strev for min datter.Sy skal eg til eg blir urgammel,he he.Ja julemessen nærmer seg,og snøen laver ned,helt feil,høgt oppi fjellet den skal vær.Ha en superfin uke!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  3. Snøen få vi ikke gjort noe med. Den kommer når den vil.
    Mysteriet til Bente har jeg også sydd. Jeg sydde det mens det var et mysterium. Synes det er mest morsomt.
    Morsomt med blogger, masse inspirasjon å hente. Kanskje du finner noe hos meg?

    SvarSlett