tirsdag 4. januar 2011

Myntpung og lommetørkle"mappe"


Godt nyttår til dere alle! Imorgen har jeg tenkt å rydde vekk jula. Syrommet er allerede rydda, for det klødde i fingra etter å starte sying igjen. Igår fikk jeg unnskyldningen, jeg måtte lage en gjebursdagspresang. Skal vise dere etter gjebursdagen. Istedet kan jeg nå vise hva jeg ga til min mor til gjebursdagen hennes i desember. Syns disse er så moro og sy, og kjekke å gi vekk. Og for dem som ikke vet "oppskrifta" på myntpungen, kan dere gå på bloggen til "Timotei".

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen i bloggen min!
    Du spør også om jeg vet hvor du kan få tak i mønster til rundpinneetui.
    Men det vet jeg dessverre ikke. Jeg har designet mitt eget "mønster" der jeg bruker et plastlokk som mal. Prøv å spørre inne på Hobbyboden. Der er det sikkert noen som kan hjelpe deg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset, da skal jeg prøve der. Eller så kan jeg jo gjøre som deg - hvis jeg får det til. Ha en fin dag!

    SvarSlett