torsdag 5. januar 2012

JUL - grytekluter


Jula varer helt til påske......
Hvis jeg hadde hatt symaskina mi nå, hadde jeg nok sydd ferdig juleting som jeg ikke rakk før jul. Syns egentlig det er litt kjedelig, for nå vil jeg sy ting som passer for våren/påske. Men det er greit å ikke ha for mye uferdig liggende og.
Ser av andre blogger at dette er tida for å sy på UFOer. Ikke dumt, så blir en kvitt litt gammelt og kan starte på noe nytt med god samvittighet.
Nå har jeg mulighet for å rydde opp i gamle bilder av ting jeg har sydd, sånn at jeg kan legge inn nytt her. Lurt.
Bildet idag er av grytekluter som sto i Familiens Juleideer 2005. Det er brukt linstoff, og det er jeg ikke så glad i å sy med. Syns det drar seg for mye. Men med så små ting går det sånn nogenlunde.

1 kommentar:

  1. Disse julegryteklutene var virkelig fine! :o)
    Godt nyttår, forresten! :o)

    SvarSlett