mandag 14. mai 2012

Sminkepung 4

Nå trur jeg at jeg skal la være å se ut. Lukke øya og tenke vår mens jeg nynner på "kom mai du skjønne milde".... Og jeg legger ut denne sminkepungen som gir bud om vår/sommer. En gang må det jo bare snu. Men det er tydeligvis ikke nå. Jeg krysser fingra og håper værmeldinga tar feil når det gjelder 17. mai. De har jo tatt feil før... Er det noen som veit hvordan man får avsnitt i den nye bloggversjonen? Har trykt linjeskift, men den gang ei. Akk, jeg vil ha tilbake den gamle som jeg kjenner! Nå skal jeg snart sette igang med litt sying, pussing av sølvknapper, stryking, litt matlaging. Akkurat som i de fleste hjem rundt omkring i landet. Bare få dager igjen. På forskudd: Gratulerer med dagen alle mine quiltevenner!

2 kommentarer:

  1. Så søt sminkepung du har laget :-) nydelige farer.
    Ja jeg vil også ha det gamle tilbake :-)

    Fin 17. mai til deg..

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for besøket på min blogg.Helt enig i at AnnAKa har mange flotte mønster og jeg har mange av dem men ikke på den sminkepungen. Stoffet er bare helt nydelig. Ha ei riktig god 17.mai feiring og god helg.

    SvarSlett