onsdag 21. november 2012

SOMMERBLOMST I NOV

Vi skriver november og jeg er godt igang med å lage og handle julegaver. Tenkte jeg ville være tidlig ferdig iår også. Men det er alltid noen som jeg har store problemer med å handle til. De blir utsatt og utsatt. Lærer aldri der!

Ellers er jeg overveldet over responsen på give-awayen min. Så koselig å få kontakt med dere som er innom bloggen min. Og jeg gleder meg som en unge til jeg skal trekke vinneren. Like spennende for meg. Dersom du ennå ikke har hengt deg med, er det fullt mulig ennå.

Jeg syr som sagt, men det kan jeg jo ikke legge inn her hvis mottakerne er innom. Men jeg kan jo legge inn denne løperen som jeg blei ferdig med i oktober. Det er en løper fra Bente Malm. Sommerblomster trur jeg den het. Jeg begynte på den i juni, så TTT (ting tar tid). Den lå lenge pga de blomstertrådene som skulle overføres. Og når sant skal sies, så er jeg ikke helt fortrolig med den stoppefoten. Jeg utsetter det fordi jeg ikke mestrer den. Men med trening veit jeg det blir gøy. Mer øving trengs....

Ute er det mørkt og regn både dag og natt. Da har vi en flott hobby som vi kan utføre istedetfor å klage over været. Sette på lyset og radioen, katten ligger på teppet og koser seg. Og symaskina durer så fint. Kan man ha det bedre!

9 kommentarer:

  1. Din löpare som Du kallar "sommerblomst" är söt, tycker jag. De små blommorna är ljuvligt vackra.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fin løper med søte blomster. Ja, vi har en super hobby :) Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Skjønn løper som frisker opp nå i vintermørke :))

    SvarSlett
  4. Ja, syrommet er et lyspunkt i regntunge og mørke november!
    Sommerlig, flott løper! Synes det ser ut til at frihåndsquiltingen på blomsterbroderier har blitt veldig fin!

    SvarSlett
  5. Takk. Greit at bildet ikke er tatt for nærme ;)

    SvarSlett
  6. Söte sommerblomster. Fint å ha å sy på når det er mörkt ute. Syns frihåndsq. din er flott jeg. Der har jeg også store problem, og finner veier rundt det...
    Trenger övning... ;-)
    Ha en fin helg.

    SvarSlett