onsdag 14. desember 2011

Advent - løper


Fortsatt er det advent.....
Det er ikke det at jeg ikke syr fortida, men det er litt dumt å legge inn bilder av ting som folk skal få til jul. Derfor setter jeg inn bilde av denne løperen som AnnaKa kom med ifjor. "Alle" sydde den, og den er veldig grei å sy. Ligger fint på bordet mitt iår og. Siden jeg ikke har satt inn bilde av den her før, så syns jeg den måtte få bli med.
Og når (ikke hvis!) jeg har sydd noe til meg selv, så skal jeg selvfølgelig vise dere. Det må da bli en råd med det og, selv om timer og dager bare raser fram mot jul.
Nå tar jeg meg en tekopp og setter meg foran ovnen. Antagelig kommer det en katt og smygende og holder meg med selskap. Da skal jeg nyte roen. Vi må ikke glemme det heller. Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Hei
    Adventsduken passet strålende på bordet ditt!Og de fleste av oss har vel sydd en eller annen utgave av den løperen.Julen er like om hjørnet,og eg er langt fra ferdig,slik som det pleier å være i huset på denne tiden. Men putt,mindre å rydde på plass.God Jul til Dere!Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  2. Så klart den fortjener å være ett blogginnlegg - flott løper! Det enkle er ofte det beste - fortsatt god advent til deg og dine ;O)

    klem

    SvarSlett