torsdag 22. desember 2011

Stjerne på bordet


Nå har sola snudd! Det går mot lysere tider. Det vil ta tid før det merkes, men allikevel...
Jeg har sydd og sydd i det siste. Symaskina mi er i "error", men jeg låner Sigrun sin. Tusen takk.
Nå er det vasking til jul, og imorra er det pynting - kronen på verket. Da skal alle juledukene som jeg har sydd komme fram. Også den du ser her. Og lys og nisser må også fram. Og da kan julefreden komme. Det er fin snø her nå, men meldt regn og atter regn. Sånn er det å bo på vestlandet. Men hva betyr litt regn i det store og hele? Ingenting. Det viktigste er at vi har hverandre og har det bra.
Jeg ønsker God jul til dere som nå ikke har tid til å besøke bloggeland noe mer før jul.
Tusen takk for fine kommentarer på bildene mine. Det er en flott julepresang for meg.
GOD JUL til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar