lørdag 9. april 2011

Ny duk til påskebordet

For en tid tilbake var vi en hel gjeng som sydde en hel helg. Og ingen helg går fortere enn når du gjør noe som du liker veeeeldig godt.
Da jeg reiste ned var jeg veldig usikker på hva jeg skulle sy. Men så hadde jeg vært innom en blogg hvor det sto så god beskrivelse av hvordan sy en nier-blokk. Dessverre husker jeg ikke hvilken blogg. Men kjenner noen seg igjen, så vil jeg bare si tusen takk for flott "bruksanvisning". Håper det er greit for bloggeieren at jeg "låner" det ene bildet (se under).  Det besto av fire kvadrat som ble sydd sammen. Og så skjærte jeg på alle sider før jeg igjen satte de sammen til ett mønster og sydde.


Det ble ett helt sett til kjøkkenet til påske, med denne som den største. Skal legge inn de to andre og. De har bare liggi litt og venta på lukkekanten. Og det er ikke uvanlig.

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fin påske duk du har laget :-)
    Hilsen Kjersti
    Har lyst til å følge deg..

    SvarSlett
  2. Så fin påskeduk, lekker :0)

    SvarSlett