onsdag 27. april 2011

Endelig en toalettmappe til meg!

Egentlig burde jeg finni ett nytt bilde på forsida mi. Det passer liksom ikke lenger med vinterbilde. Og det kommer fortere enn du aner. Men med detta nydelige været er det ikke tid verken for blogg eller sying. Det er plenty å gjøre ute. Og etter vinterdvalen er kondisen ikke tipp topp, så det er godt å stupe dødstrøtt i seng. Men det går seg vel te.
Bildet over er siste tilskudd i quilte prosjekt. Som den eneste her i huset, hadde jeg kjøpe toalettmappe. De andre har fått hjemmesydd av meg. Og endelig er det min tur. Denne sydde jeg før påske. Er godt fornøyd med den. Og lilla er en av mine favoritt farger.
Ha en strålende tid ute i solen!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny toalettmappe! Den ble veldig fin med blonde og kroklisser. Jeg har faktisk flere meter med hvite kroklisser liggende selv, jeg. Nå ser jeg jo hvordan de kan brukes:-) Hilsen Siri

    SvarSlett
  2. Så fin - eg har og laga fleire av denne, likar modellen veldig godt men no ser eg at det kan bli enda ein...du hadde pynta så fint på din :) ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Så fin toalettmappe du har laget!
    Jeg fant også de to runde brikkene dine. De blir så forskjellige og kan egentlig syes til alle årstider, det er bare å velge i fargehaugen!Morsomme å sy er de også!

    SvarSlett