lørdag 23. april 2016

Gaver til hjelpere etter konfirmasjon

Etter konfirmasjonen ifjor, så lurte jeg på hva jeg skulle gi de som hadde hjelpa oss. Og penger er det gjerne lite av etterpå, men stoff derimot.... Så da var det å gå igang med å sy noen presanger for å vise at vi satte pris på hjelpa vi fikk. Jeg sydde opp antallet jeg skulle ha, og så lot jeg de forskjellige velge. Og det var artig å se hva de tok. Jeg hadde liksom sett for meg hva de forskjellige skulle velge, men der bomma jeg flere ganger.

Denne duken er i farger jeg vanligvis ikke syr. Men syns den blei veldig bra med de fargene og. Dette er ett AnnaKa mønster. Egentlig skulle det vært på ekorn og, men det kutta jeg ut denne gangen.

Nå lurer du sikkert på om jeg ikke har sydd noe siden ifjor, men det har jeg gjort. Er inne i teppe modus, og de tar jo litt lenger tid. Men følg med, det kommer bilder av det også.

Ha en fin lørdagskveld :)

4 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin brikke, og heldig de som fikk en sånn. Men så var dere også heldige som fikk så god hjelp i konfirmsjonen :-) Et kjempeflott teppe du sydde til konfirmanten må jeg si, imponerende !!

    SvarSlett
  2. Kjempefin brikke i nydelige farger :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig å få en personlig gave, fin var den :-)

    SvarSlett