torsdag 6. desember 2012

Jule Stjerner


Jeg hiver meg med og syr AnnaKa sine stjerner. Har sett så mange flotte stjerner, både med stjerne og hjerte på. Og så mange flotte farger! Disse skal jeg ha sjøl, derfor kan jeg legge de ut her. Og tenk, jeg brukte bare rester av julestoffer som jeg hadde. Kjøpte linjal gjorde jeg, men den kan jeg jo bruke seinere og. (He, he, bare en liten unnskyldning).

Igår var jeg på julemøte i quiltelaget. Har veldig lyst til å rose styret vårt. De bobler over av ideer, og entusiasmen deres er smittende. Igår var det foredrag av Turid M Ure (mener jeg hun het)om amish folket og quilting. Flott foredrag. Etterpå var det deilig salat og kaker. En pakke fikk vi alle og.
Og planene framover.... oi som jeg gleder meg!

Foran meg ligger en ferieuke. Og jeg skal kose meg!!!! Begynner å bli forkjøla, men håper det går fort over. Jeg må forresten være en drøm å ha som ansatt: legger alltid sjukdom til feriene mine.... Ja, ja. Får hive innpå en paracet, for sy skal jeg ihvertfall!

Fortsatt god adventstid til deg. Vi sees!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte stjerner.. :) Jeg har vært syk i over en uke nå, og er rimelig lei.. :( Håper du slipper unna.. :)
    Kos deg med symaskinen, og god helg!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Det är härliga stjärndukar Du har sytt, tycker jag. Mycket fina jultyger Du har använt.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så fine de stjernene ble, fine farger og morro når enn kan bruke opp litt rester. Håper du ikke blir syk i ferien din nå da :-)
    God helg..

    SvarSlett