onsdag 13. mars 2013

Trådsnellestativ


Jeg har så lyst til å vise dere dette flotte trådsnelle stativet med skuffer under. Det er det onkelen min (bilde)som har laga til meg. Det er så flott!!! Foreløpig henger det ikke på veggen. Jeg skal etterhvert flytte syrommet til kjelleren når rommet der nede blir ferdig. Men jeg har allikevel tatt det i bruk. Trudde først at jeg hadde riiikelig med plass, men jammen har jeg mye tråd!

Til min kjære onkel må jeg bare si: tusen hjertelige takk! Jeg veit hvor mye arbeid som ligger bak, og det blei så flott!

15 kommentarer:

  1. Heldige du , det var virkelig en flott ting og med plass til såå mange trådsneller , wow :)

    SvarSlett
  2. So flott!
    Her har du skikkeleg oversikt over tråden.

    SvarSlett
  3. Så flott og ikke minst veldig praktisk! Hyggelig gave fra din onkel :)

    SvarSlett
  4. Så flink onkel! Heldige deg! Det er kjekt å få tråden lett synlig! Mn du, det er kanskje med tråd som med stoff, vi har mer enn vi tror....!?
    Takk for at du har lagt knapp med info om aksjonen min! Håper det gir penger på kontoen til Kreftforeningen! Jeg har virkelig tro på at vi lappedamer kan få til mer enn vakker søm!

    SvarSlett
  5. Næmen så stilig! Og så praktisk!. Heldige deg ;o)

    SvarSlett
  6. Trådstativet var kjempeflott.og så lurt med skuffe under.
    Heldig du.;)))

    SvarSlett
  7. Å tenk æ være eier av et så flott stativ og en så flink onkel.Litt misunnelig her jeg sitter. Enig med de andre i at du er heldig. :0)

    SvarSlett
  8. Ja, det var ett fiffigt trådstativ Du har fått av Din onkel. Det blir nog en fröjd för ögat också när Du får satt dit Dina trådrullar tror jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  9. Gratulerer med et flott trådsnellestativ. Du er riktig heldig. :-)

    SvarSlett
  10. Åj dette var skikkelig fint, og så praktisk! Heldig er du som har en slik onkel, det skulle alle sydamer hatt:))

    SvarSlett
  11. Å så flott! Heldige du ;o)
    Må være verdens beste onkel ;O)) Helt enig med Trine; alle sydamer skulle hatt en slik .. hehe
    Go' helg!!

    SvarSlett
  12. Du verden så flott trådstativ. Så heldig du er som har en så flink og grei onkel.

    SvarSlett
  13. Åå så heldig du er! Kjempeflott og praktisk stativ! Så flink han er! :)
    Veldig koselig at du er med på min Giva away! Takk for koselige kommentarer! :)
    Sov godt! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  14. Det flotte trådstativet da! Det vil du få mye glede av fremover:)

    SvarSlett
  15. Så flott trådsnelleskap! Du er heldig med en så flink onkel :-)

    SvarSlett