søndag 6. februar 2011

Velkommen bilde

Denne er det mange som har sydd.  Og det er gøy å se hvordan det blir alt ettersom hvilke stoffer som blir brukt. Quiltelaget vårt hadde en jubileums utstilling på Mølstertunet i 2010, og denne hadde jeg med der. Nå henger den i gangen vår og ønsker gjester velkommen.
Fortida er det veldig travelt, så det blir lite tid til sying. Men litt har jeg fått gjort. Har lagd mine første Mug Rug, så de kommer snart her. Må bare flytte de fra kameraet og inn på dataen. Og det tar nesten like lang tid som å sy. :) Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Trur jammen eg må gjere min ferdig! Fin den var Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Ja, her føler ein seg velkommen, kjempefint!
    Synest du er flittig, eg....stadig nye produkt du viser.
    Ha ei fin veke, der du får tid å sy!

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Så mye flott du lager, gleder meg til å blogge med deg. Ha en fortsatt fin uke :0)

    SvarSlett
  4. Denne var absolutt i min smak :-)

    SvarSlett