søndag 3. mars 2013

Klubbkveld


Vi er noen damer i sin beste alder (og det er vi jo alltid) som har klubb sammen. Før jul så var vi hos Rønnaug og lagde flotte julekort i scrapbooking. Og da var det jo naturlig at vi prøvde oss på lappeteknikk hos meg. Etter å ha lagt hodet i bløt, så blei det glassunderlag vi skulle lage.

Vi kosa oss først med mat, for energi trenger en jo. Vi spiste smørbrødkake. Trur jeg skal ta den i ett eget innlegg med oppskrift.

Så var det bare å sette i gang og sy. Og de var kjempeflinke. Tida fløy veldig fort. Men sånn skal det være når en er ivrig. Nesten så vi ikke hadde tid til å eta desserten. Alle kunne reise hjem og være stolt over resultatet. Ikke sant jenter?

Jeg fikk ikke sydd den kvelden, men det var heller ikke meninga. Jeg koste meg med at de andre var så ivrige og tydelig likte det de gjorde. Dagen etter måtte jeg bare sy jeg og. Jeg fikk ikke tatt bilde av det ferdige resultatet dems, og det var veldig dumt. Ergo får dere nøye dere med ett bilde av de jeg sydde.

En flott kveld var det. Kjekt å kunne vise fram den flotte hobbyen min.

9 kommentarer:

  1. Ja, men visst är det trevligt att dela sitt intresse med vänner! Det låter så mysigt det Du beskriver.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det så ut til å være en trivelig kveld! Glassbrikkenee ble kjempesøte. Siri:-)

    SvarSlett
  3. Så trivelig å kunne lære av hverandre ,-- flotte glassbrikker :)

    SvarSlett
  4. Koselig med klubb og at du sprer litt syglede og kunnskap videre! Lur ide å legge ut oppskrift på smørbrødkake. Jeg har mange four patch liggende, tror jammen det blir noen nye brikker slik dere lagde!

    SvarSlett
  5. Kjempefine glassunderlag! Koselig å lage ting sammen, ikke minst å spise litt sammen .. .)

    SvarSlett
  6. Fine glassbrikker.
    Det er bestandig kos å sy sammen :-)

    SvarSlett
  7. Å så kjekt !! Gler meg til de kjem på mine kantar ;o) Fine glasbrikker ;o)

    SvarSlett
  8. Så kjekt dere har det, koselig å samles om felles gleder:)
    Flotte glassbrikker.

    SvarSlett
  9. Her var det veldig mye fint. Denne bloggen skal jeg jammen følge.

    SvarSlett