fredag 18. november 2011

Advents brikke


Går litt i surr i hva jeg har lagt inn på bloggen, så ha meg unnskyldt hvis det kommer flere ganger. Jeg blir aldri lei denne stjerna. Grei å sy, og gjør seg godt på bordet. Syns mange ganger det er greit med en brikke på bordet, så slipper jeg å rydde den vekk når det skal drikkes te/kaffe.
Ellers er jeg nå i full gang på det lyse, trivelige syrommet mitt. Julegave produksjon er begynt. Greit å begynne nå, for det blir nok lite sying når juleavslutninger etc. begynner. Jeg og datteren min tar også en jentetur til Kongsberg til uka. Utrolig nok veit jeg ikke hvor det kjøpes quiltestoff i Kbg, enda jeg bodde der i mange år. Noen som veit?

3 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg kunne si vi får kjøpt quiltestoff på Kongsberg..... Husquarna har noen få stoff, men ikke mye å satse på.
    Enig med deg, brikke er greit, og stjernebrikka di ser veldig fin ut! Kos deg på Kongsberg!

    SvarSlett
  2. Hei
    Først av alt,DET KALLER EG SYROM,litt misunnelig,selv om eg har kjempe syrom,men skråtak.
    Kjempefin stjernebrikke!Har prøvd meg på en slik en gang,men den fikk eg ikke til,noe feil underveis,ga opp!
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  3. Så koselig stjernebrikke. Jeg klippet til en i fjord men den ligger så godt i posen sin :-)

    SvarSlett