onsdag 30. mai 2012

Blomsterbrikke




Man kan si det sånn at det har blitt litt kjøligere, men fortsatt er det mulig å jobbe litt ute. Litt planting og luking må gjøres på sånne dager. Og imens så blir syrommet lagringsplass for ting og tang. Må vel ta en kraftig opprydding før det blir koselig å sy der inne. Liker ikke å sy med bare rot rundt meg. Men det får bli når det blir dårlig vær.

Denne brikken/runde duken er veldig grei og i passelig størrelse. Skal nok sy flere sånne, for nå har jeg ingen igjen sjøl. Gitt bort og solgt. Hvem som har lagd mønsteret husker jeg ikke. Men mener at det var noen som solgte det på ett vestlandstreff.

5 kommentarer:

  1. Det var en skikkelig fin liten duk.

    SvarSlett
  2. Dette var et hyggelig gjensyn - eg kjem på denne med jevne mellomrom (skulle ha sydd ein snart..) Denne godværs perioden var eg ikkje forberedt på; neste gang skal eg ha klart nokon stitchery som er grei å ta med ut ;O)

    klem

    SvarSlett
  3. Så morsom duk! Forstår godt at mange vil ha den.
    Tror jeg må prøve meg på noe nytt til høsten jeg også.

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Kjempeartig duk;) Litt annerledes, og det er kjekt;) Takk for at du vil delta i lotteriet mitt! Og så har jeg lagt meg til som følger hos deg;) Jeg har lyst til Voss på Vestlandstreff, og må finne ut om jeg får det til. Tror det er litt vanskelig å reise herifra (Molde/Ålesund) Arrangementet ser veldig bra ut;)

    SvarSlett