lørdag 5. januar 2013

Penal bestilling


Fikk en bestilling på penal i høst. TTT = ting tar tid....
Egentlig har jeg gitt meg med disse penalene. Meninga var jo bare til klassene til ungene, men har også sydd noen utenom. Men det skal jo være litt stas å ha sånn som ikke alle har, så jeg får gi meg med det.

Så sitter jeg her og lurer, var det lilla kjøperen likte, eller var det motsatt?
Ja, ja... jeg får ta sjansen. Hvis ikke får jeg sprette opp navnet og lage en ny til henne. Sånn er det når de små grå har tatt litt ferie.

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Likte stoffene du har brukt, og det håper jeg mottageren også gjør. Enkelt og greit mønster som gir fine penal. Har sydd et klassesett av disse en gang, jeg òg. Puh!!
    Titter snart innom igjen!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  2. Ett mycket snyggt pennfodral som Du har sytt, tycker jag. De lila tygerna var jättefina tillsammans.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Det ble et fint penalhus i vakre farger. Jeg er veldig gla i lilla, og hun blir nok glad for det, hun som har bestilt.
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Håper du likte suppen du ville lage. :-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Igang med sying, du......flott penal.
    Gleder med til møte på onsdag, då skal me sy!!

    SvarSlett
  5. Så flott det blei :-) Eg har også sydd nokre av desse, og veit at det blir nok fleire.

    Varm klem fra Desiree

    SvarSlett
  6. Pennalet ble kjempefint! Bedre sent enn aldri ..
    Ønsker deg et godt nytt og kreativt år! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett