fredag 4. oktober 2013

Twister høst


Vi på Vestlandet har hatt noen flotte høstdager. Virker som det er slutt for ei stund nå. Neste uke er det høstferie, så det hadde jo vært topp med fint vær. Men det får bli inne aktiviteter i stedet.

Jeg har flytta syrommet mitt ned i kjelleren. Der nede er det ikke ferdig, så jeg bruker skjøteledning til strykejern, lys, symaskin etc. Men varmeovn har jeg ikke. Så da er det bare å finne fram strikkejakka og tjukke labber. For sy det vil jeg. Og tar jeg litt og litt går det fint. Og resultatet ser dere ovenfor. Det var utrolig gøy å bruke twister linjalen. Dette er den minste, og jeg skjærer ut firkanter på 5"x5".

Som alle andre setter jeg veldig stor pris på alle kommentarene som jeg får. Det er da jeg skjønner at noen er innom og ser på det jeg gjør. Skulle gjerne ha svart alle via epost, men får ikke til. Får bare opp at standard Client ikke er satt opp. Men vit at jeg leser alle. Kanskje noen har tips? Hva gjør dere for å svare?

Onsdag var jeg på quiltelaget. Vi fikk besøk av ei som maler på sitt syarbeid. Og det artige var at hu har en blogg som jeg har vært mye innom. Maryquilt.blogspot.no Gå innom og se på hvor fint det blir. Og sannelig, der var det bilde av meg også! He, he.

Ang. hvordan jeg syr penalene mine - det kommer. Måtte bare ta ett kortere innlegg denne gangen. Og da passa det jo med litt høst. Til dere som skal ha høstferie nå: Kos dere masse. Så sees vi igjen....

6 kommentarer:

  1. Så fine twister-duker i høstlige farger! Du kommer nok til å kose deg mye på syrommet i kjelleren! God høstferie :)

    SvarSlett
  2. Underbart fina färger i Dina Twisterdukar, tycker jag. Det är så kul att lägga på och använda det man sytt, och dessa höstdukar som Du sytt passar ju jättebra just nu.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så fine friske farger du har brukt på twister-dukene dine! Likte dem kjempegodt :-)

    SvarSlett
  4. Så fine, friske farger, flott høstløper! Det blir deilig å få alt i orden på nytt hobbyrom!

    SvarSlett
  5. For noen herlige farger på twisterdukene dine!

    SvarSlett
  6. Så masse fint du lager, og dette var herlige haustfarger.
    Mvbh Liv

    SvarSlett