onsdag 25. januar 2012

Rundpinne etui 3


Igår fikk jeg låne en symaskin av Tiljamid som skal reparere symaskina mi. På jobben skulle vi sy på reklame for Voss gymnas på luer som elevene skal bruke i NM. For en flott dag på jobb! Jeg storkoste meg og tida gikk fort.
Idag hadde jeg fri og planen var å sy litt, men det ble knapt med tid på dagen. Da de andre skulle se åpning av ski-NM på Vangen i kveld, så jeg mitt snitt. Så nå har jeg sydd en liten løper. Det er en spesiell teknikk som jeg skal komme tilbake til når jeg legger den inn her.
Her er rundpinneetui - igjen. Foreløpig har jeg ikke sydd flere, men det kan det fort bli.
SKI-NM på Voss, ja det blir nok noen timer med tv-kikking for å se om jeg ser noen kjente. De andre skal opp på stadion, men jeg nøyer meg med TV. Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Kvalitetstid ;O) hehe, tenker du får kosa deg! Flott rundpinne etui - også gler eg meg til å sjå denne spesielle teknikken ;O)

    klem

    SvarSlett