tirsdag 3. april 2012

Snart påske 3


Yess! Jeg blei ferdig med kap. 3 av påskesyinga mi. Nå er den største og siste løperen ferdig. Denne løperen med hjerte, høne, hane og egg har jeg sett i mange farger. Syns det er artig å se fargevalget som andre har tatt. Min fikk det fargevalget etter at jeg hadde finni de flotte sennepsgule og brune basis stoffene i den lokale sybutikken.

Jeg holder på med noen småprosjekter, mens jeg tenker ut hva jeg skal sy neste gang. Det er jo så mye fint å velge i, og det gjør det vanskelig. Jeg klarer ikke å la være å planlegge mitt neste prosjekt mens jeg gjør meg ferdig med ett annet. Det er moro å begynne på noe nytt, men enda bedre å fullføre og være fornøyd med noe en har sydd.

Nå blir det noen dager med flott vær håper jeg. Da skal jeg sitte med nesa i sky og spise appelsiner, kvikk-lunsj og kose meg. Håper at jeg kommer hjem med noen flere fregner enn jeg hadde før jeg dro.
God påske til alle!

3 kommentarer:

  1. Hei! Flotte høner og løpere ;O) Alltid kjekt å sjå andre sine fargevalg også moro at mange tar fram igjen "gamle mønster" :O)
    God påske til deg!!

    SvarSlett
  2. Det var en fin løper du hadde der.
    God Påske :-)

    SvarSlett
  3. Koselig påskeløper! Håper du har hatt en fin påske og fått noen flere fregner.

    SvarSlett