mandag 1. desember 2014

Desember og adventskalender


Og hvor blei tida av!!!!!?????
Det har vært stille på syfronten lenge, veldig lenge, altfor lenge! Men nå prøver jeg å sette meg ved symaskina mi sånn av og til. Da jeg starta på senhøsten, måtte jeg lære meg (det lille jeg kunne) om maskina mi om igjen. Alt var husket ut! Men jeg må si jeg liker det nye vidunderet mitt!

Desember og adventskalendere..... Det har vært mye snakk i media om at vi spytter inn alt for mye penger i disse kalenderne. Jeg er jo enig i det, men nå har jeg nå engang lagd/brodert disse to til mine barn. Jeg syns de er så koselige. Jeg kjøper noen ordentlige ting, ting som de trenger, aktiviteter og noe snop. Ifjor la jeg inn styrkeøvelser også. Klarer ikke helt å ha dårlig samvittighet for det heller. Derfor blir det de gamle, gode iår og. Og heldigvis setter dem fortsatt pris på dem.

Jeg kommer tilbake med flere innlegg fra syrommet etterhvert. Og ihvertfall før det har gått 1/2 år.

2 kommentarer:

  1. Kjekt å se at du er tilbake her. Koselige kalendere! Ja, det er kjekt, og en kombinasjon med aktiviteter og gaver er en god løsning. Har hatt forskjellige varianter her også opp gjennom årene. :-)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte og koselige kalendere! :)

    SvarSlett