fredag 9. mars 2012

Liten toalettmappe


Sist helg blei jeg ferdig med denne lille toalettveska/sminkepungen. Jeg var jo som tidligere sagt i Kinsarvik på syhelg. Den var så kjekk og sy at jeg begynte på en til. Og kanskje blir det flere og..... Takk til Margit som ofra den flotte glidelåsen til meg. Den var midt i blinken.
Ute er det masse regn, og jeg vil aller helst være inne. Helga står for døra, og det blir travelt. Men kanskje finnes det ett lite smutthull til å sy litt og. Jeg trudde at det var såååå lenge til påske. Men nå syns jeg det går veldig fort. Jeg har noen duker jeg skal ha ferdig til da.

Ønsker dere alle en fin helg! Vi er jammen heldige som har så fin en hobby. Jo verre været er ute, jo flere ting får vi laga. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

4 kommentarer:

  1. Hei. Så søt en sminkepung! Jeg er så enig med deg: Dårlig vær er som regel ikke dårlig vær for oss med en sånn hobby! Heldig er vi! God helg til deg. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Hei
    Sminkepungen er kjempefin:))!Har en ikke blondeglidlås,men vil allikevel sy en slik der og da,kan en gjøre som meg.Man tar det man har,meterplastikkglidlås,sy den på sminkepungen som beskrevet,fin en fin blonde som sys på,vips så har en blondeglidlås i en fei!God helg til den som har fri,som du forstår er det mi jobbehelg,men eg vil være med på UFO lørdag i klubben:(Bedre lykke neste gang:))Quiltegleder Margrethe hilser!

    SvarSlett
  3. Denne sminkepungen inspirerer meg til å lage og :o) Gratulerer med enda eit flott produkt:) Gleder meg til neste treff!!
    Sigrid

    SvarSlett
  4. Den pungen ble veldig fin :-)
    Kos med syhelger..

    SvarSlett