søndag 2. juni 2013

Bryllup = hjerter


Tusen takk for all hjelp når det gjelder uønska besøk. Får tru det blir borte etter hvert... Heldigvis er det flest koselige besøk her inne i bloggland.

Sommermånedene er bryllupstid. Og det er så koselig! Denne løperen sydde jeg til ett bryllup som var i går i Mandal. Forstod at dagen hadde vært flott, og det er jo ett minne for livet. Håper brudeparet likte løperen. Ikke minst fargene, for det kan være litt vanskelig å vite. Men for dem er jo selve bryllupet viktigst. Ønsker brudeparet alt godt framover.

Satt ei stund og lurte på hva jeg skulle sy. Syns mended heart er så fint, men det passa kanskje ikke i bryllup ;) Men så har jeg jo sett alle de flotte løperne med dette mønsteret på fjesboka. Var det June Eknes som var designeren??? Arrester meg gjerne på det. Flott var den i hvert fall. Mønsteret har jeg jo ikke, så det blei sying etter bilder.

Nå er det søndag, og jeg har besøk av faren min fra Østlandet. Da får vi ut og nyte dagen, selv i ordentlig vestlandsvær: regn.

Ha en fin søndag du også !!!





4 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag tycker att det var en mycket vacker löpare som Du sytt. Mönstret var härligt och färgerna så finstämda.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fin løper du har laget :-) fine farger :-)

    SvarSlett
  3. Flott bryllupsgave, tipper at brudeparet ble glade for denne!

    SvarSlett
  4. Denne var kjempe flott og så friske farger!! :D

    SvarSlett